perjantai 4. joulukuuta 2020

Lepäily/Ulko kokeilu

 Hyvin nukuttu, herättiin kello 7:00, Päivi oli ylhäällä ja herännyt aikaisemmin. Päivillä tänään loma päivä.

Päivi meni pyörällä käymään haudalla ja kaupassa.

Minulla räkä kirnusi nielussa ja sen kanssa taistelin. Sekä panin viestin sovitusta käynnistä aurinkopaneeli kauppaan kanssa, ettei käynti sovi, olen sairas.

No sitten lähdettiin Päivin kanssa iltapäivästä hakemaan kotiin pari joulukuusta Sinetästä.

No sinne sitten soitettiin minulle, että missä isäntä, sanoin viestittäneeni sairaudesta aikavaraus viestiin. Siihen soittaja sanoi, että olet sitten ulos lähtenyt, no enempää ei minulle tarvinnut. Taisi tulla minulta, että mitä se asia sinulle kuuluu ja olipa ikävästi sanottu. Jatkoin vielä ettei tarvi enää tulla. Siinä sitä nähdään miten tiukassa tuo kiusaaminen on meillä yhteiskunnassa ja vielä vanhusten kohdalla.

Olen huomioinut liikenne käyttäytymisessä samaa, jos menet hoputtamaan nukkuvaa ajajaa liikennevalo nukkumisesta saa varautua seuraavan välin ajamaan 30 km tunnissa 60 km rajoitusalueella ja jos on pitkä väli, on siinä kestämistä.

No oli sopiva reissu kuusen haussa, kävelyä km ja Päivi oli tuki henkilönä, ilmeisesti ei päästänyt minua yksin reissuun.


Komeat löytyi kuuset 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti